sobota, 21 stycznia 2012

Balerinki lub po prostu papucie...

Po zimowych szaleństwach na śniegu miło jest wskoczyć w cieplutkie szydełkowe balerinki i usiąść w fotelu z kubeczkiem pachnącej herbaty lub kawy. Na samą myśl robi się cieplutko. Każdy ma w domu swój ulubiony kącik, ja też mam taki i mam swoje ulubione paputki- balerinki. Jeśli ktoś szuka wzoru, z którego także ja korzystałam niech zajrzy -tutaj. Takie paputki kojarzą mi się z dzieciństwem, wtedy robiła je dla mnie moja mama, a teraz ja robię takie moim córkom.
Dzisiaj obchodzimy Święto Babci. I tak mnie wzięło na wspominki przy tych paputkach. Każdy ma jakieś wspomnienia związane ze słowem BABCIA,  z jej osobą. Są to smaki, zapachy...różne różności...takie ciepłe i miłe.

                                          Babcia to są miłe ręce
                                          Książka, herbata słodka,
                                          Śmieszne słowa w dawnej piosence,
                                          Suknia dla lalki i szarlotka.

                                          Babcia, to bajka, której nie znamy,
                                          Pudełeczka, perfumy, włóczka,
                                          Babcia to mama mojej mamy,
                                          A ja jestem wnuczka.
                                                                 (Anna Kamieńska)


Babciom dziękujemy za wszystko i życzymy to co najlepsze: zdrowia i radości na każdy dzień!




1 komentarz:

  1. witaj,
    prześliczne te papućki, też robię podobne:)
    pozdrowienia ślę,
    ps.spróbuj też wyłączyć weryfikację obrazkową w komentarzach, będzie łatwiej:)

    OdpowiedzUsuń