poniedziałek, 28 maja 2012

chleb...

"Do kraju tego, gdzie kruszynę chleba
Podnoszą z ziemi przez uszanowanie..."( C. K. Norwid )



Korzystając z przepisu i rad ili upiekłam chlebek ze słonecznikiem i otrębami. Chętnych zapraszam po przepis tutaj. Jest pyszny, daje radość i przyjemność gdy się go je...pewnie dlatego, że zrobiło się go samemu. Cieszę się bardzo :)
Nie lubię chlebaków tradycyjnych, a mój chlebek nie mógł być przechowywany " byle jak"... Pomyślałam i szybko uszyłam lniany woreczek do przechowywania chleba.


Następny mój chleb będzie na zakwasie...Podejmuję wyzwanie :) Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do pieczenia chleba...




3 komentarze:

  1. Super:) ze Tobie się chce:) muszę kiedyś podejść spróbować chlebka Twojej roboty, na pewno jest pyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak sprawuje się przechowywanie chleba w tym worku? Materiał zbytnio nie przepuszcza powietrza?

    OdpowiedzUsuń