środa, 14 marca 2012

Coś NOWEGO...

Zachęcam dziś wszystkich do realizacji swoich marzeń :) Ja też mam marzenia i plany i nie chcę ich zapeszać ale wierzę, że są do zrealizowania. Nie bójmy się marzeń i nie bójmy się zrobić kroku w ich kierunku...

Istnieją dwa powody, które nie pozwalają ludziom spełnić swoich marzeń. Najczęściej po prostu uważają je za nierealne. A czasem na skutek nagłej zmiany losu pojmują, że spełnienie marzeń staje się możliwe w chwili, gdy się tego najmniej spodziewają. Wtedy jednak budzi się w nich strach przed wejściem na ścieżkę, która prowadzi w nieznane, strach przed życiem rzucającym nowe wyzwania, strach przed utratą na zawsze tego, do czego przywykli.
— Paulo Coelho
Zawsze trzeba wiedzieć, kiedy kończy się jakiś etap w życiu. Jeśli uparcie chcemy w nim trwać dłużej niż to konieczne, tracimy radość i sens tego, co przed nami.
— Paulo Coelho
Piąta góra

To taka moja refleksja...
Chciałam też dziś pokazać chustę szydełkową, którą miałam założoną do zdjęć z filcowymi torebkami. Teraz gdy jest rozłożona widać jej ciekawy wzór. Chusta nie jest moja, już odjechała... Mam w planie nowe, ale to już plany na przyszłą zimę. Teraz czekam na wiosnę i na coś NOWEGO w życiu...



1 komentarz:

  1. Przepiekna chusta.Tworzysz cudne rzeczy. Będę do Ciebie zaglądać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń