czwartek, 12 grudnia 2013

Książki :)

Kocham książki, ostatnio nadarzyły się okazje, odwiedził mnie Mikołaj i podarował kolejne :)

Otworzyłam sobie książkę Beaty Pawlikowskiej tak na chybił i trafił mi się taki miły tekst. Pasja może być ogromną siłą, która pomaga w życiu pokonywać wszelkie trudności, nadaje smak i daje radość.
Ostatnie książki B.Pawlikowskiej tchną optymizmem i nadzieją na wszystko :) Ostatnio wielu znajomych otacza się nimi, teraz i ja mam jedną z nich. Warto! Tę drugą książkę- Małgorzaty Tusk, też chciałam mieć, lubię biografie, a ta pisana jest sympatycznie, ma wiele zdjęć i pamiątek, doczytałam już do połowy...Małgorzata Tusk też skończyła historię, na historii, poznała męża...to tak jak u mnie, stąd może głównie dlatego zainteresowałam się tą książką...

1 komentarz: